.

.

perjantai 4. tammikuuta 2013

10 000 ja muuta mukavaa!


Miten huikea aloitus uudelle vuodelle täällä blogimaailmassa. Vajaa viisi kuukautta blogiharrastusta takana, ja jo 10 000 katselukertaa sivuillani on tullut täyteen!

Kaunis kiitos kaikille mukana seuraajille ja uusille lukijoille. Kommentit piristävät aina ja niitä toivon jatkossakin teiltä. Mitä pidemmälle bloggailussa olen päässyt, sitä kivempaa on ollut saada aikaan myös vuorovaikutusta. Ja nuo katselukerrat kyllä todistavat, että joku muukin täällä äitini lisäksi vierailee :D.


En ole esitellyt täällä joululahjojani vielä ollenkaan. Mutta tämä veljekset-pysti on ehdottomasti jaettava kanssanne. Olen aivan ihastunut Willow Tree -sarjaan. Olen saanut patsaita lahjaksi eri elämäntilanteissa ja tämä veljesten ainutlaatuista yhteyttä oivallisesti kuvaava patsas on mieluinen lisä kokoelmaan.


Uuden vuoden olen aloittanut joulukuun pohjanoteerausta terveellisemmillä elämäntavoilla. On jo 4.päivä, ja olen ulkoillut kaikkina neljänä päivänä, hurraa! Toivottavasti putki ei katkea.

Nyt liedellä porisee kevyt kasvissosekeitto. Samaisesta sopasta bloggasinkin syksyllä ja tammikuun uuteen elämään hyvin sopivan reseptin löydät täältä: Sosekeittoa

Virkistävää viikonloppua!

Terveisin Katja

22 kommenttia:

  1. Onnea huimasta kymppitonnista ja uusia postauksia odotellessa!!! :D

    VastaaPoista
  2. Wautsi, huima määrä!

    Hyvää alkanutta vuotta! ♥

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Eikö vaan. Willow Tree-patsaista löytyy sopiva joka tilanteeseen ja nuo veljekset on mun mielestä erityisen liikuttava...sopisi teillekin :).

      Poista
  4. Onnea 10 000 katselukerrasta! ... ja niin lyhyessä ajassa :)
    Kevyemmin ja terveellisemmin täälläkin olen yrittänyt vuoden alkua aloitella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :). Kevyt on päivän sana, ainakin jonkin aikaa ;).

      Poista
  5. Ihania nuo patsaat!
    Porkkanoita on nakerreltu ja vähän näkkäriäkin, sen lämpimän aterian lisäksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Porkkanat on ihan paras snack-tuote :).

      Poista
  6. minäkin tykkään noista "hahmoista" - en vaan ole raskinut vielä ostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en ole raaskinut itselleni hankkia, lahjaksi olen antanut ja saanut. Nettikaupoista saa huokeammalla kuin sisustusliikkeistä.

      Poista
  7. Onnea, onnea - hieno saavutus!
    Ja kiva on tuo veljessarjakin!
    Oikein mukavaa viikonloppua sinne!

    VastaaPoista
  8. Minä tykkään myös tosi paljon noista Willow Tree -patsaista ja meiltäkin niitä löytyy muutama. Lahjaksi saatu kaikki :)

    VastaaPoista
  9. Mä olen kans noita ihastellut blogeissa, mutta meidän kaupungissa ei niitä kukaan myy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa googlen kautta hakea nettikauppoja, jotka myyvät sarjaa. Netin kautta saa myös usein edullisemmin ja valikoimaa erilaisista patsaista on tarjolla enemmän.

      Poista
  10. Huikeat on lukemat , onnea tuhannesti ! Blogisi on niin kaunis ja tunnelmaltaan valoisa , ettei ihme <3

    VastaaPoista
  11. Onnittelut. Nuo patsaat on ihania.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!